Kini Myspace.com Hebat

Assalammualaikum :)


Sebelum gua buat account facebook , gua ade account myspace . Myspace ? Yeee , myspace . Dulu punya laa top myspace nie . Kalau bukak internet dekat manemane tu , wajib bagi gua online account gua . Dulu facebook mane famous lagi , bile ade orang cakap facebook . Mule laa gua ckp 'Ape haram jadah facebook tu?' Hahaha . Tapi lepas facebook terkenal , orang asyik bebual pasal facebook jekk . Gua pon takan macam kayu , tanak buat Hahaha . Yang gua tak boleh belahh tu , kejap kot facebook nie naekk sampai myspace dilupakan . Tapi gua still simpan account myspace gua , kenangan bebb . Dammnn !

Lepas berape tahun tak pegi myspace nie , semalam gua cube singgah kat myspace nie . Pehhh , da berubah myspace nie . Tarik pengunjung kee ? Dammmnn ! Gua saje jekk printscreen nak bagi korg tengok . Hehehe :)


Aku login kejap jekk , pasal kawan aku yang beratus gua add dulu , sorang pon tade yang online . Serious LOL . Semua da pegi dekat Facebook , kesian pulak gua tengok myspace nie haa . Hehehe Dammmn ! 

p/s : Myspace bayar aku suro jemput korang balik . Ape lagi GOOOO ! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Katak Si Katak 2011