Godaan Gamers (4 Gambar)

Assalammualaikum :)


Ok , cube bayangkan korang pegi main game dekat Cyber Cafe dekatdekat rumah korangkan . Tengah sedap korang main game tu , datang awekawek Rusia pakai seksi nak mati siap pakai skirt tarik perhatian korang yang tengah main game . Pehh , kalau gua kan , gua tinggal game terus pergi dekat diorang . Hahaha !

Ok stop , gua nak cerita . Benda nie jadik dekat gamers di Moscow,Rusia yang mane setiap bahagian dari negara tersebut hantar wakil untuk berjuang dalam game Counter-Strike . Ohhh , damn !

Pengurus pertandingan tersebut terkejut beruk sebab pemain buat bodoh jekk padahal awek bogel depan mate weyyy . Serious damn-it !
'Saya sungguh terkejut kerana mereka lebih mementingkan game Cunter-Strike dari layan awek seksi . Serious , membazir duit aku bayar suroh kacau diorang',kata pengurus pertandingan .

Haa nahh , gua bagi gamba bagi lu meleleyyy . Hahahaha








p/s : Gua suke gambar yang last nie . Hahahah ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Katak Si Katak 2011