Ape Ade Dengan K-pop ?

Assalammualaikum :)


Serious , hari nie gua nak cerita penangan k-pop nie . Wahh , jambu seyy gua . Actually , ramai kot membe gua nie minat kpop . Demm , kuat gila penangan artis luar nie . Gune susuk ea ? Hahahha . Mulamula gua ingat pempuan jek yang minat kpop nie , yelakan artis sume muke jambu habiss . Cair kod tengokk , damn ! Tapi serious , membe gua lakilaki pon minat kpop nie haa , siap nak style macam sape tuu SUJU ea ? LOL ! Tak boleh belah gua , muka jawa asli nak style korea DAMMM ! *sori geng , gua kutuk lu :)

                                       *artis kpop nie jek laa gua tau name Super Junior . kan kan ? Haha

Radioradio sekarang pongg ape lagi , da mula daa maen lagu Korea nie haa . Paling diorg selalu maen sampai taik telinga gua kering , tu haa lagu Sorrsorry . Pehh , gua bukak radio jekk lagu tu . Sekarang gua tatau diorg main lagu ape lagi sebab gua daa tak dengar radio Haha .

Tapi paling gua tak boleh belah sekali , ade artis dari ceruk mane interframe nak jadik artis Kpop made in Malaysia . Ohhh , Shittt . Da laa muka sekoseko macam haram jadahh . Kenal 24:7 ? Kenal Gula-Gula ? Dammm ! Sorang nak tiru Super Junior , Sorang nak tiru Wonder Girl . Seriously Shittt .
*macam haram jadah , geli gua tengok nie . Buekkkkk ! Serious Dammmmm ! 

*asal diorg skirt pendek rilek jekk ekk ? ade orang bayor boleh laa Geli-Geli . Opsss . :)

p/s : Gua tak layan kpop , serious . Gua layan artis nombor satu gua , Search . Hahaha . Damnnn :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Katak Si Katak 2011